1. Haberler
  2. GÜNDEM
  3. Emekli olan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi

Emekli olan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi

featured
Google'da Abone Ol service
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Polis Basın Subaylığı’ndan verilen bilgiye göre törene, Polis Genel Müdürü Ali Adalıer, Polis Genel Müdür 1. Yardımcısı Gökay Karagil, Emekli Polisler Derneği Başkanı Birol Atasü, ilçe ve bölüm müdürleri ile polis mensupları ve aileleri katıldı.

– Adalıer: “Polislik yalnızca bir meslek değil, aynı zamanda bir yaşam biçimi”

Törende konuşan Polis Genel Müdürü Ali Adalıer, emekli olan ve meslekte 30 hizmet yılını tamamlayan meslektaşlarıyla bir arada olmaktan onur ve gurur duyduğunu belirtti.

Polisliğin yalnızca bir meslek değil, aynı zamanda bir yaşam biçimi olduğunu vurgulayan Adalıer, emekliye ayrılan personelin de her zaman Polis Örgütü’nün ayrılmaz bir parçası olarak kalacağını ifade etti.

KKTC’de dev veri sızıntısı iddiası

İçeriği Görüntüle

Adalıer, Polis Teşkilatı’na verdikleri özverili hizmetlerden dolayı emekli olan ve meslekte 30 hizmet yılını tamamlayan polis mensupları ile ailelerine teşekkür ederek, sağlık, mutluluk ve huzur dolu bir yaşam diledi.

1782195154494Polis Emekli 91782195154492Polis Emekli 61782195154493Polis Emekli 81782195154492Polis Emekli 51782195154484Polis Emekli 11782195154491Polis Emekli 4

Emekli olan ve 30 hizmet yılını tamamlayan polislere plaket verildi

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.